Dit is helaas niet meer mogelijk door de verschillende profielen die gebruikt worden in de nieuwe collectie maatwerk.
Gebruik hiervoor de functie “Forgot your password” op het inlogscherm van de Advance online configurator. Voer jouw e-mailadres in en je kunt een nieuw wachtwoord instellen. Als je geen e-mail heeft ontvangen, neem dan contact op met de klantenservice van Advance via e-mail BUSS@fetimgroup.com
Ja, klik op je naam in de rechterbovenhoek, selecteer Gebruikersinstellingen en wijzig vervolgens jouw wachtwoord.
Handleidingen, prijslijsten en instructievideo's zijn te vinden na inloggen op de homepage van Advance online configurator aan de linkerkant in het menu onder "?"
Ja, dat kan, selecteer dit onder Download / print PDF.
Het is altijd mogelijk om een bestelling te wijzigen tot de deadline voor wijzigingen (zie pagina 27 van deze configurator handleiding). Vergeet niet om op "Orderwijzigingen" te klikken wanneer je klaar bent met het aanbrengen van de wijzigingen.
Ja, je kunt een bestelling altijd annuleren tot de deadline voor wijzigingen. Hierna is dit niet meer mogelijk en wordt uw bestelling geproduceerd zoals besteld. Zoek de bestelling in de lijst en klik op het kruisje op de bestelling en bevestig de annulering.